Pravidlá pri uplatnení reklamácie
Reklamácia tovaru pri preprave.
Napriek tomu, že tovar je zabalený bezpečne a takým spôsobom, aby sa minimalizovala možnosť poškodenia pri preprave, môže sa stať, že k takémuto poškodeniu obalu alebo aj samotného tovaru počas prepravy dôjde. Pokiaľ pri preberaní zásielky zistíte poškodenie tovaru alebo nekompletnosť zásielky, nepreberajte ju a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o zaslanie informačného e-mailu na info@svietidlar.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju následne riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.
Miesto uplatnenia reklamácie
Pokiaľ ste tovar zakúpili priamo v odbernom mieste, je najrozumnejšie reklamáciu vybaviť osobne na tom istom mieste.
Pokiaľ ste pri kúpe tovaru využili možnosti prepravnej služby, je opäť najrozumnejšie uplatniť reklamáciu na tom istom mieste, z ktorého Vám bol tovar odoslaný a to buď osobne na prevádzke alebo zaslaním tovaru na dané miesto.
Reklamácia tovaru v záručnej dobe
Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, pripravte tovar na reklamáciu. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte.
Skompletizujte svietidlo (nezabudnite na diaľkový ovládač, ak bol súčasťou) a vhodne ho zabaľte, aby nedošlo k jeho mechanickému poškodeniu pri preprave (na mechanické poškodenia výrobku spôsobené zákazníkom alebo spätnou prepravou tovaru sa nevzťahuje záruka), pripravte potrebné doklady, ktoré sú nevyhnutné pre spracovanie a vyriešenie Vašej reklamácie (originál faktúry, doklad o zaplatení, ....). a uveďte pri uplatnení reklamácie popis závady. Tovar zasielajte čistý. Prepravné náklady hradí zákazník, pokiaľ dohodou nebolo stanovené inak.
Tovar neposielajte na dobierku, balík vráti prepravca spať odosielateľovi.
V prípade akýchkoľvek otázok, pripomienok a návrhov nás neváhajte kontaktovať na info@svietidlar.sk. Radi Vám pomôžeme.
Záručná doba
Záručná doba na tovar zakúpený prostredníctvom internetového obchodu svietidlar.sk je 24-mesačná, ak nie je uvedené inak. Záručná doba na svetelné zdroje a batérie je obmedzená životnosťou podľa údajov na výrobku. Začína plynúť v momente prevzatia tovaru kupujúcim a predlžuje sa o dobu vybavovania reklamácie. Ak predajca reklamáciu vybaví výmenou tovaru, začína plynúť nová záručná doba. Ak bola poskytnutá zľava z dôvodu určitej závady na výrobku, na túto závadu sa nedá uplatniť reklamácia. Na dary poskytnuté predajcom sa poskytuje obmedzená záruka, podľa uváženia predajcu a nie je na ňu právny nárok.
Záruka
Závady vzniknuté behom záručnej doby chybou výroby alebo vadou materiálu budú bezplatne opravené, v prípade že sa závada nedá odstrániť, môže byť reklamácia vybavená výmenou za nový identický výrobok, prípadne Vám bude ponúknutá adekvátna náhrada alebo vrátené peniaze. Na akosť, činnosť a prevedenie výrobku platí záruka, ak bol výrobok zapojený na správne elektrické napätie v súlade s návodom na použitie a používaný k účelu, pre ktorý bol výrobok skonštruovaný.
Nárok na uplatnenie záruky zaniká v prípade neodbornej montáže, neodborného uvedenia tovaru do prevádzky ako aj pri neodbornej manipulácii s tovarom, prípadne pôsobením vonkajších udalostí, ktoré nemajú svoj pôvod v konaní účastníkov zmluvy a ich vznik nemohli nijako ovplyvniť. Záruka se nevzťahuje na závady spôsobené dopravou, mechanickým poškodením, neodvratnou udalosťou (živelná pohroma), neprípustným zásahom do plombovaných častí, poprípade inými neodbornými zásahmi. Porušenie plomb alebo zmeny v záručnom liste prevedené neoprávnenou osobou sú dôvodom ku zrušeniu záruky. V prípade neoprávnenej reklamácie, popr. pozáručnej opravy sa spotrebiteľ zaväzuje uhradiť náklady spojené s manipuláciou a dopravou reklamovaného výrobku . Bezplatnú opravu pri dodržaní vyššie uvedených záručných podmienok vykoná po predložení úplného výrobku a správne a úplne vyplneného záručného listu, prípadne dokladu o zakúpení tovaru odborný servis.
Lehota na vybavenie reklamácie
Reklamácie vybavujeme bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Pri odstrániteľnej vade je reklamácia ukončená odovzdaním opraveného tovaru (odstránenie vady) alebo výmenou tovaru.
Detailnejšie informácie k reklamáciám získate v našich VŠEOBECNÝCH OBCHODNÝCH PODMIENKACH.
Prevádzkovateľom internetového obchodu www.svietidlar.sk je:
EDEN , s.r.o.
Hlavná 70
040 01 Košice
IČO: 31653758
IČDPH: SK2020480836
Novinky a akcie na Váš email